معرفی کالا

GR8 II ایسوس، پهلوان ریزنقش

شرکت ایسوس با تکیه بر طراحان و تیم تحقیق و توسعه قدرتمند خود نسل دوم کامپیوتر گیمینگGR8 IIکه به آخرین فناوری های روز دنیا مجهز شده را ، وارد بازار کرد. این کامپیوتر کوچک با بهره مندی از پردازنده نسخه دسکتاپ اینتل، کارت گرافیک اختصاصیGTX 1060ایسوس و 32 گیگابایت حافظهDDR4، با حجم تنها 4 لیتر، کوچکترین کیس از پیش اسمبل شده در جهان است که می تواند با واقعیت مجازی هم کاملاً سازگار باشد.

کوچکترین کامپیوتر جهان برایVR

 

GR8 IIایسوس کامپیوتری در ابعاد کنسول های بازی است که با بهره مندی از آخرین نسل از پردازنده های سریCore i7اینتل و کارت گرافیک اختصاصیGTX 1060ایسوس به همراه 32 گیگابایت حافظهDDR4، همانند یک کیس قدرتمند گیمینگ، به طور کامل از هدست های واقعیت مجازی پشتیبانی می کند.

 

نسخه اختصاصی کارت گرافیکGTX 1060به کار گرفته شده درGR8 IIدر برابر کارت گرافیکGTX 960حدود 47درصد و در برابرGTX 970حدود 10 درصد در هنگام بازی Overwatch با رزولوشنFull HDبهتر عمل می کند و میانگین نرخ فریم دهی آن نیز70fpsاست. پردازنده نسخه دسکتاپCore i7 7700آن نیز نسب به پردازنده نسل قبل، در هنگام استفاده از هدست واقعیت مجازی حدود 8 درصد عملکرد بهتری از خود نشان می دهد.

 

GR8 IIبه طور ویژه ای با هدستOculus Riftسازگار شده و با کمک دو پورتHDMIاختصاصی آن، می تواند به طور همزمان دو هدست را پشتیبانی کند.GR8 IIبا پشتیبانی از فناوریNVIDIA G-SYNCو خروجی تصویر4K، مشکلی با اجرای بازی با کیفیت و کمترین وقفه و لگ در نمایشگرهای جدید نخواهد داشت.

کوچک، طراحی خاص با نورپردازیAura

 

 

ROG GR8 IIدارای کیسی با ابعاد 4 لیتر است و برای جابجایی و استفاده در فضاهایی که با محدودیت ابعاد مواجه اند (مانند کنار تلویزیون) بسیار مناسب است.GR8 IIاز آخرین فناوری نورپردازی ایسوس یعنیAura Syncبهره می برد. در جلوی کیس آن، نمایی زیبا وجود دارد که با این فناوری می تواند تا 12 حالت مختلف نورپردازی کند و دیگر تجهیزات سازگار نیز می توانند به کمکGR8 IIنورپردازی همگام داشته باشند.

 

 

ROG GR8 IIاز یک طرح فضایی الهام گرفته شده رنگ مشکی مات آن جلوه ای خاص به آن بخشیده است. زاویه ها و طرح مسی کرومی پنل و طرحROGدر قسمت کناری آن، ظاهری چشمگیر و مدرن به آن بخشیده است.

 

 

خنک کننده ای خاص برای بازی بی وقفه

 

ROG GR8 IIاز خنک کننده خاص و مهندسی شده از جنس مس خالص بهره می برد و به کمک دو فن با طراحی اختصاصی، حرارت ایجاد شده را به راحتی و با کمترین نویز ممکن به بیرون هدایت می کنند.

 

GR8 IIدر حالت آماده به کار کمتر از 30 وات انرژی مصرف می کند و میزان نویز به وجود آمده از آن کمتر از 23 دسیبل می باشد.

 

ROG GR8 IIاز رابطM.2 PCI Express®برای نصبSSDهای پرسرعت استفاده می کند و علاوه بر آن امکان نصب هارد دیسک های 2.5 اینچی نیز در آن وجود دارد.

 

ویژگی هایROGبرای گیمینگ بهتر

 

ROG GR8 IIاز کارت صوتی با فناوریSupremeFXکه به نرم افزار هایSonic Studio IIIوSonic Radar IIIمجهز شده است برای تولید صدای مخصوص بازی استفاده می کند. همچنین برای بازی تحت شبکه هم از راهکارهای رایج در مادربوردهایROGیعنی استفاده از آخرین چیپ شبکه اینتل(I219-V)و راهکارGameFirstاستفاده می کند. علاوه بر آن با استفاده از رابط بیسیمMIMOدوبانده802.11ac
و آنتن پیشرفته2X2می تواند تا 867 مگابیت بر ثانیه در بستر شبکه بیسیم داده ها را انتقال دهد.

 

GR8 IIاز تمامی راهکارهای اتصال برای گیمینگ کاملاً پشتیبانی می کند. رابطUSB 3.1 نسل دوم، شبکه فوق سریع بسیم و نسخه 4.2 بلوتوث تجربه ای کامل از گیمینگ را در اختیار گیمرها قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *