راهنمای خرید

کامپیوتر دسکتاپ اورجینال کارخانه ای یا اسمبل سیستم ؟

کامپیوتر دسکتاپ اورجینال کارخانه ای یا اسمبل سیستم ؟

در حال حاضر تولید کننده های بزرگ صنعت IT همگی کامپیوتر دسکتاپ های اورجینال آماده برای کاربردهای مختلف طراحی و تولید می کنند و امکان شخصی سازی و سفارش با توجه به نیاز مشتری وجود دارد .

چند سالی است که امکان این انتخاب برای مشتری ها در ایران نیز فراهم شده است و اکنون شما میتوانید از میان برندهای ASUS , HP , Lenovo , Dell , MSI  کامپیوتر دسکتاپ اورجینال مورد نیاز خود را انتخاب کنید . در اینجا سعی می کنیم بصورت خلاصه به مزایای این کامپیوتر های دسکتاپ اشاره کنیم :

1.کارایی و عملکرد بهتر

تمامی کامپیوتر های دسکتاپ اورجینال ساخته شده در این شرکت ها قبل از تولید مراحل طراحی و تست های مختلف را پشت سر گذاشته اند. مدت های زیادی در آزمایشگاه زیر بار و فشار بوده اند تا ایرادات احتمالی و اصلاحات لازم در جهت کارایی بهتر در آن ها صورت گیرد . در هنگام طراحی این سیستم و تست از قطعاتی استفاده میشود که در کنار هم بهترین کارایی را داشته باشند اما در سیستم هایی که توسط شخص اسمبل میشوند ممکن است شما از بهترین قطعات استفاده کنید اما لزوما این قطعات در کنار هم بهترین کارکرد را برای شما ایجاد نخواهند کرد، زیرا این انتخاب ها معمولا معمولا مبتنی بر تجربیات و یا سلیقه های شخصی شما هستند و این یکی از مهمترین دلایل برتری کیس های آماده در مقابل سیستم های اسمبل شده در بازار می باشد .

2.قطعات اصلی و گارانتی یکپارچه

در تمامی این دسکتاپ ها از قطعات اصلی و اورچینال استفاده می شود و همین امر باعث ایجاد ایجاد مشکل و خرابی کمتر در قطعات شما میشود و باعث بالارفتن عمر مفید سیستم شما میشود و همچنین بعلت اینکه تمامی این قطعات تحت یک برند به شما ارائه میگردد و دارای گارانتی واحد و یکپارچه می باشند شما لازم نیست در صورت مشکل برای هر قطعه از سیستم خود به گارانتی های مختلف مراجعه کنید .

3.قیمت مناسب ، هزینه کمتر

بدلیل حجم بالای تولید دسکتاپ های اورجینال قیمت تمام شده آن ها بر خلاف تصور، نسبت به امکانات آن ها بسیار مناسب می باشد و همچنین مصرف بهینه انرژی در این سیستم ها باعث هزینه های مصرف انرژی کمتر برای شما خواهد شد .

4.تکنولوژی روز

در ساخت کلیه این سیستم ها از آخرین و بروز ترین قطعات سخت افزاری و سیستم های نرم افزاری جدید استفاده شده است . شما با خرید یک کامپیوتر دسکتاپ اورجینال از امکان هماهنگی و استفاده از آخرین نرم افزارهای روز برخوردار خواهید بود .

5.زیبایی

در بسته بندی تمامی این سیستم ها کیبورد و ماوس همان برند نیز قرار داده شده است و هم اکنون شما می توانید صفحه نمایشی با همان برند را نیز تهیه کنید تا کامپیوتر رو میزی شما تماما از یک برند باشند که خود این هماهنگی و یکپارچگی زیبایی و جلوه خاصی به میز کار شما خواهد بخشید . همجنین شما امکان سفارش کیس در اندازه ای مختلف متناسب با فضای کاری خود را نیز خواهید داشت.

6.انتخاب بهتر

کامپیوتر دسکتاپ هنگام طراحی و تولید ، برای دسته های کاری و کارایی های مختلف در سری های مختلف طراحی با توجه به نیازهای همان مورد طراحی می شوند. شما در زمان خرید این امکان را دارید که از میان دسته بندی های مختلف مانند :

کامپیوتر دسکتاپ خانگی

کامپیوتر دسکتاپ مولتی مدیا

کامپیوتر دسکتاپ اداری

کامپیوتر دسکتاپ گیمینگ

سیستم مطابق با نیازهای واقعی خود را انتخاب و خرید نمائید .

هم اکنون شما میتوانید دسکتاپ های اورجینال با برندهای ایسوس ، لنوو و اچ پی و ام اس آی را با گارانتی معتبر از این فروشگاه www.aiocenter.ir تهیه نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *