خبرها

کامپیوتر دسکتاپ دل Dell Gaming Inspiron Desktop 5680

کامپیوتر دسکتاپ دل Dell Gaming Inspiron Desktop 5680 و مانیتور های فوق باریک

کامپیوتر دسکتاپ دل اینسپایرون 5680

یکی از جذابیت های ویژه نمایشگاه فناوری CES  معرفی جدید ترین کحصولات شرکت های بزرگ دنیای دیجیتال است . شرکت دل نیز که سهم عمده از بازار آمریکای شمالی را در اختیار دارد محصولات متنوعی را در این این نمایشگاه معرفی کرده است مانند کامپیوتر دسکتاپ گیمینگ بروز شده اینسپایرون 5680 .

دل سخت افزار این کامپیوتر دسکتاپ را متناسب با نیاز گیمر های امروزی و همچنین پشتیبانی واقیعت مجازی بروز کرده است . این دستگاه گزینه بسیار مناسبی برای یک کامپیوتر دسکتاپ گیمینگ با قیمت متوسط است و شما امکان انتخاب متناسب با بودجه خود را خواهید داشت . پردازنده این دسکتاپ دل ، از نسل هشتم شرکت اینتل است و شما امکان سفارش از سری Core i3 تا Core i7  را خواهید داشت . این کامپیوتر دسکتاپ دل  با حافظه رم  8GB و 16GB عرضه شده است اما  قابلیت افزایش تا 64GB را نیز دارد . حافظه اصلی آن یک هارد دیسک SATA به ظرفیت 2TB است که می توانید به آن هارد SSD نیز اضافه نمائید . اما مهمترین بخش مورد توجه گیمرها کارت گرافیک است که برای آن 3 گزینه از ساخته های شرکت NVIDIA  خواهید داشت Geforce GTX 1050 , 1060 , 1070 . برای افزایش سرعت این سیستم از فناوری Intel Optane نیز بهره گرفته شده است .

مانیتورهای فوق باریک Dell S2419HM & S2719DM

شرکت دل همچنین 2 مانیتور فوق باریک خود را نیز در این مراسم معرفی کرد ، مدل های Dell S2419HM & S2719DM . مانیتور هایی با اندازه های 23.8 و 27 اینچ با کیفیت Full HD و 4K . طراحی ظاهری این دو مانیتور بسیار زیبا و خیره کننده است . نکات بسیار زیادی در طراحی آن ها در نظر گرفته شده است مانند : پایه فلزی بسیار زیبا همراه با انحنای زیبای صفحه پشتی و همچنین نحوه چینش پورت ها در پشت مانیتور اما مهمترین قسمت در طراحی آن ها از پنلی بسیار باریک استفاده شده است که باریک ترین قسمت آن 5.5 میلی متر ضخامت دارد و ضخیم ترین قسمت آن تنها 29 میلی متر ضخامت دارد .دل در طراحی این دو مدل حاشیه صفحه نمایش را نیز بسیار کاسته است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *