معرفی کالا

کامپیوتر بدون کیس لنوو ThinkCenter M700z

کامپیوتربدون کیس لنوو ThinkCenter M700z  

سری ThinkCenter  در کامپیوتر های بدون کیس لنوو ، مشابه سری ThinkPad  در نوت بوک های لنوو می باشد  و خوشنامی و کیفیت این نوت  بوک ها از زمان تولید توسط شرکت IBM تا کنون در شهرت آن بی تاثیر نبوده است . این سری مخصوص کارهای اداری ، فنی ، مهندسی و حرفه ای طراحی و ساخته شده است . بعد از معرفی و موفقیت سری E بویژه  E63z ، شرکت لنوو دست به معرفی سری جدید M700 z  زده است . سادگی در طراحی ،  استفاده از قطعات با کیفیت  ، کارایی بالا  ،  مقاومت و قیمت مناسب  از ویژگیهای اصلی سری ThinkCenter   کامپیوترهای بدون کیس لنوو می باشد . همه این ویژگی ها  این کامپیوتر بدون کیس را به گزینه بسیار مناسبی برای ادارات ، سازمان ها و کاربردهای اداری روزمره بدل کرده است و به کالایی بی رقیب در این رده از دسکتاپ ها  تبدیل شده است .

طراحی :

در طراحی این سری از All in One   لنوو ، سعی در انعطاف پذیر بودن و صرفه جویی در فضا بوده است . این نسل از ThinkCenter نسبت به نسل های قبلی 40% نازک تر است همراه با استندی همه کاره مناسب برای کار راحت تر و  همچنین دسترسی راحت تر به دکمه های آن .

برای تست استحکام و دوام Lenovo ThinkCenter M700z  آزمون های دقیق زیادی شامل متغیرهای مختلف ، از جمله دما، فشار، گرد و غبار، رطوبت، و ارتعاش بر روی این دستگاه انجام شده است و در همه این آزمون ها نتیجه بسیار خوبی گرفته است .

برای صفحه نمایش ، از یک LED با کیفیت HD  و رزلوشون  1600×900 استفاده شده است . برای خنک کردن این مدل لنوو موتور خنک کننده هوشمند (ICE) طراحی کرده است برای ارائه تعادل بین حرارت ،  صدا و در نتیجه عمر  دسکتاپ را طولانی تر می سازد . با تنظیمات بهینه سازی شده برای شما و سیستم  های نظارت با هشدار حرارتی که کمک به جلوگیری از گرم شدن بیش از حد سیستم می نماید .

سخت افزار و امکانات :

برای پردازنده مرکزی  M700z  لنو از پردازنده نسل ششم ساخت شرکت اینتل استفاده کرده است .  پردازنده اینتل Core i3 6100T  با سرعت پردازش 3.20GHz و 3Mb حافظه داخلی . M700z   دارای  4GB  حافظه رم از نوع DDR4 می باشد و برای حافظه اصلی آن از یک هارد دیسک SATA  به ظرفیت 1TB  استفاده شده است . از آنجائیکه  M700z  برای کارهای گرافیک و مولتی مدیا طراحی نشده است برای آن کارت گرافیک با حافظه مجزا بکار برده نشده است  و در این کامپیوتر از  کارت گرافیک اینتل HD 530   استفاده شده است .

یکی از نقاط قوت ThinkCenter M700z  ، تنوع و تعداد پورت های ارتباطی آن است . این دستگاه دارای  4 عدد پورت USB2و 2 عدد پورت USB3 می باشد . بلوتوث داخلی ، پورت خروجی VGA ، پورت سریال ، کارت خوان حافظه و درایو نوری  از دیگر امکانات این کامپیوتر بدون کیس لنوو می باشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *