وبلاگ, خبرها

کامپیوتر بدون کیس جدید اپل Apple iMac Pro

اپل طبق سنت هر ساله معرفی محصولات جدید خود در کنفرانس WWDC 2017 ، جدیدترین محصولات خود را معرفی کرد و پس از سه سال نسخه ای جدید ، بسیار متفاوت و قوی از دسکتاپ خود بنام iMac Pro   با رنگ و طراحی خاص به علاقمندان محصولات خود معرفی کرد .

به گفته اپل iMac Pro  قوی ترین دسکتاپ ساخته شده توسط این شرکت می باشد . یک کامپیوتر بدون کیس مناسب برای طراحان گرافیک و تمامی کاربرانی است که نیازمند یک سیستم بسیار قوی و حرفه ای می باشند .

سری جدید iMac Pro  اپل با صفحه نمایشگر 27 اینچ 5K رتینا  با رزولوشن 5120 x 2880   و 14.7 میلیون پیکسل  عرضه خواهد شد . اپل برای این کامپیوتر بدون کیس خود از یک پردازنده بسیار قوی 18 هسته ای زئون ساخت شرکت اینتل استفاده کرده است با فرکانس کاری حداکثر 4.5GHz و حافظه داخلی (Cach)  42M و حافظه رم آن نیز 32GB و از نوع DDR4  می باشد که قابل ارتقاء  تا 64GB  و یا 128GB می باشد .

حافظه داخلی iMac Pro    ،  1TB و از نوع SSD  می باشد که این حافظه نیز قابل ارتقاء به 2 و یا 4TB SSD  می باشد . برای پردازنده گرافیک اپل از ساخته های شرکت AMD   و سری Vega   استفاده کرده است . Radeon Pro Vega 56 با  8GB حافظه اختصاصی که این کارت گرافیک نیز قابل ارتقا  به مدل Vega 64 با حافظه گرافیکی 16GB می باشد .

کامپیوتر بدون کیس iMac Pro   در رنگی متفاوت نسبت به سری های قبلی این سیستم در رنگ خاکستری Space Gray  عرضه خواهد شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *