راهنمای خرید

کامپیوتر بدون کیس ایسوس سری ASUSPRO All in One PC

کامپیوتربدون کیس ایسوس سری  ASUSPRO All in One PC

در توصیف این سری از محصولات ، ایسوس به یک جمله بسنده کرده است : طراحی شده برای حرفه ای ها. و در توضیح آن اضافه می کند ، کیفیت پایدار عملکرد قابل اطمینان، فناوری عالی. بهترین تجربه کاربری .

سری تجاری ASUSPRO  برای استاندارد سازی حرفه ای در کسب و کار شما طراحی شده است و کاملا مطابق با نیاز رو به رشد و گسترش سریع کسب و کار شما  .  همه کسب و کارهای سریع در حال رشد ، با نیازهای بروز IT به چالش کشیدن می شوند و این خواسته ها به سرعت در حال رشد هستند. به همین دلیل است که تمام محصولات تجاری ASUSPRO با کیفیت، قابلیت اطمینان و انعطاف پذیر  برای پاسخگویی به این چالش ها با هدف نهایی افزایش بازده بهره وری برای سرمایه گذاری های IT طراحی شده اند.  نتیجه کار ایسوس برای پاسخ به این نیازها ، سری تجاری ASUSPRO است که با تمام نیازهای کسب و کار شما طراحی شده است .

سری کامپیوتر بدون کیس ASUSPRO به سه دسته کلی تقسیم می شوند :

1.سری کامپیوتر بدون کیس ایسوسA6400

این سری دارای صفحه نمایش 21.5 اینچی می باشند که هم در مدل هایی با صفحه نمایش لمسی عرضه میگردد و هم با صفحه نمایش غیر لمسی . در حال حاضر از این سری مدل های ASUSPRO A6421 در بازار ایران موجود است . طراحی کلاسیک و رسمی این مدل کاملا مناسب محیط های اداری است .  از ویژگی های اصلی ASUS A6421 می توان بموارد زیر اشاره کرد :

قابلیت صفحه نمایش لمس با قابلیت تشخیص همزمان 10 انگشت

قابلیت ارتقا و بروز رسانی بسیار ساده و بدون نیاز مراجعه به مراکز فنی

پورت های ارتباطی کامل :  COM، VGA-out، HDMI-out، USB3.0 x 4

خواننده کارت هوشمند اختیاری، ماژول NFC، ODD

2.سری کامپیوتر بدون کیس ایسوسA4300  

این سری با صفحه نمایش 19.5 اینچ عرضه شده است . از نظر ظاهری با سری قبلی مشابه است اما کوچکتر . در بازار ایران در حال حاضر مدل های ASUSPRO A4321 موجود می باشند .  سری ASUS A4321 برای استفاده در رده SOHO ، دفاتر و سازمان های کوچک و استفاده های خانگی کاملا مناسب می باشد . همچنین قابل استفاده در سیستم های آموزشی و چایگزینی مناسب برای صندوق های فروشگاهی نیز می باشند . ویژگی های اصلی این سری به شرح زیر می باشند :

قابلیت صفحه نمایش لمس با قابلیت تشخیص همزمان 10 انگشت

قابلیت ارتقا و بروز رسانی بسیار ساده و بدون نیاز مراجعه به مراکز فنی

پورت های ارتباطی کامل :  COM، VGA-out، HDMI-out، USB3.0 x 4

خواننده کارت هوشمند اختیاری، ماژول NFC، ODD

3.سری کامپیوتر بدون کیس ایسوسA4100  

این سری بمنظور برطرف ساختن نیازهای کاربردهای همچون POS یا صندوق های فروشگاهی ، ماشین های خودپرداز و سیستم های پذیرش طراحی شده است . همراه با صفحه نمایش 15.6 اینچ مولتی تاچ . در حال حاضر از این سری مدل های A4110 در بازار ایران موجود است و در سیستم های فروشگاهی بسیار استفاده می گردد . مشخصات اصلی سری ASUSPRO A4100 به شرح زیر است :

صفحه لمسی مولتی تاچ

پورت های ارتباطی کامل : پورت COM دوگانه، خروجی HDMI، خروجی VGA

قابلیت نصب بر روی یوار Wall Mount

ماژول NFC اختیاری

جدول مقایسه مدل های مختلف کامپیوتر بدون کیس ایسوس سری ASUSPRO

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *