معرفی کالا

کامپیوتر بدون کیس ایسر Acer Aspire C22 & C24

شاهکار طراحی ، کامپیوتر بدون کیس Acer Aspire C22 & C24

پس از مدت ها شرکت ایسر دست به طراحی و تولید یک کامپیوتر بدون کیس زیبا و جذاب زده است که خارج از عرف طراحی اینگونه از کامپیوترها می باشد و بسیار زیبا و چشم نواز است . شاید در نگاه اول این کامپیوتر بدون کیس یه شکل یک تلویزیون به نظر بیاید . کامپیوتر بدون کیس Acer Aspire C در دو مدل  22 و 24 اینچ با نامهای C22  و C24 که برخلاف طراحی و ظاهرشان در رده سیستم های گران قیمت نمی باشند و در رده قیمتی متوسط رو به پائین قرار میگیرند که البته این بدلیل مشخصات فنی و کانفیگ سخت افزاری این مدل ها نیز می باشد .

طراحی

صفحه نمایش این کامپیوتر بدون کیس بسیار باریک است و حتی طبق گفته خود ایسر حتی بسیار باریک تر از خیلی از اسمارت فون های موجود در بازار می باشد . ایسر با انتقال بخش های سخت افزاری به قسمت پاینی و برآمده پشت دستگاه و همچنین انتقال کلیه پورت های ارتباطی به این قسمت  توانسته است صفحه نمایشی بسیار باریک به کار ببرد که ظاهری بسیار خاص به این کامپیوتر بخشیده است .

استفاده از پایه فلزی و مقاوم توان لازم برای نگهداری و پایداری را ایجاد می کند و زیبائی و جلوه خاصی به این کامپیوتر بخشیده است .

سخت افزار

در مدل 24 اینچ برای پردازنده از یک پردازنده Intel Core i3 6100U 2.3GHz  استفاده شده است و 8GB حافظه رم از نوع DDR4  و برای حافظه اصلی یک هارد دیسک SATA 1TB   بکار گرفته شده است . کارت گرافیک این سیستم نیز بصورت onboard  می باشد از چیپ گرافیک Intel HD Graphics 520 استفاده شده است که از آن نمیتوان برای انجام کارهای سنگین گرافیکی یا اجرای بازیهای روز استفاده کرد .

امکانات

ایسر برای این مدل یک صفحه نمایش 23.8 اینچ  Full HD با رزولوشن  1920×1080 بکار برده است . در قسمت پورت های ارتباطی نیز 2 عدد پورت USB2 و 2 عدد پورت USB3 همراه با پورت LAN  و یک کارت خوان . کیبورد و ماوس این مدل نیز بی سیم می باشد .

برای قسمت خروجی صدا نیز از 2 اسپیکر  استریو قوی استفاده شده است که صدای خوب و شفافی را برای شما ایجاد خواهد کرد .

در کل این کامپیوتر بدون کیس ایسر یک انتخاب مناسب برای کاربردهای خانگی و کاربردهای اداری سبک خواهد و طراحی زیبای آن نیز جلوه خاصی به منزل یا محیط کاری شما خواهد بخشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *