معرفی کالا

کامپیوتر بدون کیس اچ پی HP EliteOne 1000

کامپیوتربدون کیس اچ پی HP EliteOne 1000

شرکت HP   چند سالی است که دوباره به همان روال سابق خود و تولید محصولات دوست داشتنی بلزگشته است و هر روز ما را با تولیدات جدید خود شگفت زده می سازد . این شرکت یک کامپیوتر بدون کیس جدید ویژه استفاده های تجاری و کسب و کار بنام  HP EliteOne 1000 معرفی کرده است . این کامپیوتر از سری EliteOne  می باشد که از سری کامپیوترهای تجاری است و  انحصارا  برای کارهای تجاری طراحی شده است . کامپیوتری با امکانات فوق العاده برای همکاری ، ارتباطات و ویدئو کنفرانس . در یک کلام این کامپیوتر بدون کیس اچ پی انتحابی مناسب برای نیازهای تجاری شما است .

طراحی EliteOne 1000   بسیار جذاب و شیک و مناسب محیط های کاری است . این دستگاه با 3 مدل صفحه نمایش عرضه شده است و مانیتور آن براحتی قابل تغییر است مانند تعویض مانیتور یک دسکتاپ معمولی .  مدلی که ما در اینجا معرفی میکنیم دارای یک صفحه نمایش 34 اینچ Curved غیر تاچ است با کیفیت نمایش WQHD . صفحه نمایشی عریض که می توانید همه امکانات مورد نیاز خود را یکجا داشته  باشید با کنترل کامل .  شما می توانید براحتی یک صفحه نمایش دیگر نیز به آن اضافه کنید .

تمام سخت افزار این مدل در پایه آن قرار دارد . و در کنار صفحه نمایش آن تنها بعضی از درگاه ها و پورت های ارتباطی قرار گرفته اند . برای پردازنده این سری از نسل هفتم پردازنده های شرکت اینتل عمراه با تکنولوژی Turbo Boost  استفاده شده است . برای حافظه اصلی یا هارد دیسک نیز از هارد دیسک های SSD استفاده شده است .

کارت گرافیک  onboard   و از ساخته های شرکت اینتل می باشد Intel HD Graphocs 630 . در قسمت پورت های ارتباطی نیز  4 پورت USB3.1 ، 2 پورت USB 3.1 Type C  ، یک پورت خروجی HDMI ، 2 پورت ورودی و خروجی Display Port  همراه با جک هدفون قرار گرفته است .

کامپیوتر بدون کیس HP EliteOne 1000  یک ایستگاه ویئو کنفرانس کامل است و تمام امکانات لازم برای برقراری راحت یک کنفرانس کاری را بتنهایی در خود جای داده است و این یکی از موارد اصلی است که اچ پی در طراحی و ساخت این دستگاه بر آن تاکید داشته است . به همین منظور این کامپیوتر دارای یک وب کم پاپ آپ 2 طرفه Full HD با کیفیت 2 مگاپیکسل است سیستم صوتی آن نیز توسط Bang & Olufsen  ساخته شده است و میکروفن آن نیز از تکنولوژی از بین بردن نویز و صداهای اضافی محیط بهره می برد تا شما براحتی و با کیفیت ارتباطات کاری خود را انجام دهید .

HP برای کامل کردن قابلیت های ارتباطی این کامپیوتر بدون کیس از نرم افزار انحصاری خود PhoneWise  استفاده کرده است . یک نرم افزار مبتنی بر ویندوز که به شما امکان دریافت پیغام ، تماس و نوتیفکیشن ها را بر روی کامپیوتر خواهد داد . بصورت بی سیم با گوشی هوشمند شما متصل خواهد شد و  به شما امکان دسترسی به پیغام ها و امکانات تماس را خواهد داد . این نرم افزار در حال حاضر برای 3 محصول HP ارائه شده است که EliteOne 1000   کی از آن ها است . بر روی گوشی های هوشمند Android & iOS   نیز می توانید این نرافزار را نصب نمائید .

مجموعه کاملی  از نرم افزارهای تجاری اچ پی نیز همراه  با کامپیوتر بدون کیس HP EliteOne 1000   عرضه شده است ، مانند : HP Secure Erase , HP SureConnect ,Skype for Business و  ……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *