راهنمای خرید

معرفی سری های مختلف کامپیوتر بدون کیس ام اس آی MSI All in One PC

معرفی سری های مختلف کامپیوتر بدون کیس  ام اس آی MSI ll in One PC

برای بسیار بی شک کامپیوتر بدون کیس تداعی کننده برند msi  است. یکی از اولین برندهایی که در ایران کامپیوترهای بدون کیس را بصورت گسترده و یکی از کالاهای اصلی معرفی و عرضه کرد msi  بود و این مهم نیز توسط شرکت ماتریس آغاز شد و تا کنون نیز ادامه داشته است و شما در بسیاری از فروشگاه ها ، ادارات و بانک ها سیستم های msi   را مشاهده خواهید کرد . یکی از امتیازات شرکت  ام اس آی ، عرضه مدل های بسیار مختلف ، با مشخصات سخت افزاری متنوع و گوناگون ، در سری های لمسی و غیر لمسی می باشد که در حال حاضر کمتر برندی در بازار ایران توانایی عرضه کامپیوتر های بدون کیس به این گستردگی را دارا می باشد . برای راهنمایی و انتخاب بهتر شما در اینجا به معرفی سری های گوناگون msi  می پردازیم .

1.کامپیوتر بدون کیس  ام اس آی msi Pro Series

همانطور که از نام این سری پیدا است ، این سری برای استفاده های حرفه ای در محیط های کاری ، اداری و تجاری ساخته شده اند . در ساخت این سری از  بدنه ای  کاملا پلاستیکی با قابی به حالت شیشه ای استفاده شده است . این سری از طراحی ساده و در عین سادگی بسیار زیبا برخوردارند که براحتی با هر محیطی متناسب خواهند بود و رنگ بندی سیاه و سفید آن امکان انتخابی متناسب با محیط را برای شما فراهم خواهد کرد.

این سری پرفروش ترین سری کامپیوتر بدون کیس msi است و این شرکت در طول این سال ها به جز تغییرات سخت افزاری خیلی در طراحی این سری تغییرات ایجاد نکرده بود و بین سری های AE و Pro نیز تغییر طاهری چندانی دیده نمی شد تا امسال که با معرفی سری msi Pro20EX بطور کلی طراحی ظاهری این سری را دگرگون ساخت و تغییر داد .

2.کامپیوتر بدون کیس  ام اس آی msi Adora Series

این سری از کامپیوتر بدون کیس msi ، بر خلاف سری Pro دارای طراحی بسیار زیبا و ظریف می باشند و در ساخت این سری به نکاتی بسیاری توجه شده است . بدنه ای فلزی و بسیار باریک و اسلیم ، صفحه نمایش لمسی با تکنولوژی 10 Point Touch و کیفیت Full HD و خاصیت ضد انعکاس Anti Glare .

استفاده از تکنولوژی Sound Blaster  برای ایجاد صدای زیبا و فراگیر و همچنین کارت گرافیک قدرتمند از آن یک این سیستم بسیار مناسب مولتی مدیا برای استفاده های خانگی و کاری ساخته است .

3.کامپیوتر بدون کیس  ام اس آی msi Gaming Series

شرکت msi  همیشه توجه و تمرکز خاصی بر روی ساخت کامپیوتر ها و تجهیزات گیمینگ داشته است و این بخش مهمی از تولیدات این شرکت را در برگرفته است . شرکت msi همیشه حامی و پشتیبان بازی ها و تیم های گیمینگ بوده است . این شرکت با حمایت از تیم های گیمینگ و نوآوری هایی که در ساخت سیستم های گیمینگ داشته است ،  سهم بزرگی در توسعه و گسترش گیمینگ داشته است .

دیگر برندها مانند Lenovo , HP  شاید تنها یک یا دو مدل کامپیوتر بدون کیس گیمینگ داشته باشند اما msi   تنها برند در ساخت All in One PC  است که دارای تنوعی در حدود 15 مدل و  با صفحه نمایش بین 22 تا 27 اینچ است .

استفاده از جدیدترین و قدرتمندترین ترین کارت های گرافیک و همچنین سخت افزاری به روز ، سری کامپیوتر بدون کیس گیمینگ msi  را کاملا بی رقیب ساخته است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *