خبرها

سری جدیدکامپیوتر دسکتاپ ام اس آی در CES 2018

شرکت ام اس آی نیز مانند دیگر کمپانی های شرکت کننده در CES 2018  محصولات جدید خود را برای سال 2018 معرفی کرد . دو کامپیوتر دسکتاپ و یک مانیتور جدید که همگی نیز برنده جوایزی در مراسم امسال CES  شده اند که در ادامه بمعرفی آن ها می پردازیم .

کامپیوتر دسکتاپ ام اس آی Trident 3 Arctic

در نگاه اول شاید بنظر شما یک کنسول بازی باشد اما اینجا یک دسکتاپ گیمینگ خواهیم داشت با توانایی و پرفرمنس بالا در اندازه یک کنسول بازی . در عین فشرده و کوچک بودن Trident3 Arctic  از یک طراحی  بسیار زیبا نیز برخوردار است . پردازنده بکار رفته در آن از سری جدیدید نسل هشتم تراشه های شرکت اینتل است Intel Core i7 8700 .این دسکتاپ ام اس آی دارای 2 اسلت رم می باشد که قابلیت پشتیبانی تا 32GB رم خواهد داشت . مهمترین قسمتی که قدرت رقابت به Trident3 Arctic  می بخشد در مقایسه با دیگر دسکتاپ های گیمینگ استفاده از کارت گرافیک قدرتمند NVIDIA GeForce GTX 1080 با ظرفیت 8GB DDR5  است . MSI Trident 3 Arctic با این طراحی خاص خود برای اولین بار یک پورت VR را در جلوی دستگاه و در دسترس قرار داده داست تا علاقمندان به بازی براحتی از به آن دسترسی داشته باشند . یک از مشکلات و نگرانی ها در سیستم های گیمینگ ، بخصوص وقتی سیستم به این شکل کامپکت و فشرده باشد سیستم خنک کنندگی است .برای این منظور ام اس آی از فناوری اختصاصی خود Silent Storm Cooling 2 استفاده کرده است . این فناوری پردازنده و پردازنده گرافیک را بصورت مستقل و با جریان هوا خنک خواهد کرد .

کامپیوتر دسکتاپ گیمینگ ام اس آی Infinite X

اگر بدنبال یک کامپیوتر دسکتاپ گیمینگ قوی هستید و حاضر به هزینه کردن نیز هستید ،  قطعا MSI Infinite X یک انتخاب بسیار مناسب است . همه مشخصات سخت افزاری یک سیستم بازی در اینجا جمع شده است . پردازنده اصلی Intel Core i7 8700 ، 4 عدد اسلت رم با قابلیت پشتیبانی از 64GB رم DDR4 2666 و یک کارت گرافیک بینظیر GeForce 1080 Ti با ظرفیت 11GB DDR5. با این مشخصات دیگر چه چیزی میخواهید ؟

اما این پایان ماجرا نیست . Infinite X احتیاج به یک سیستم خنک کننده قوی دارد تا شما در زمان انجام بازی های سنگین و در زمان طولانی به مشکل نخورید . ام اس آی برای انجام این کار از فناوری پیشرفته اختصاصی خود یعنی Silent Storm Cooling 3 استفاده کرده است . MSI  شاسی این کامپیوتر را به 3 اتاق مجزا تقسیم کرده است و قطغات تولید کننده حرارات بالا ، مانند CPU ، VGA و Power را بطور جداگانه در قسمت های جداگانه قرار داده است بطوریکه هر کدام دارای جریان هوا و چرخه جدا باشند . این سیستم تضمین کننده کارآمدی Infinite X خواهد بود .

مانیتور  گیمینگ ام اس آی MSI Optix MPG27CQ

شرکت MSI  سرمایه و وقت زیادی برای تولید تجهیزات گیمینگ صرف کرده است . برای تکمیل محصولات بالا ام اس آی مانیتور Optix MPG27CQ را معرفی کرده است . یک مانیتور مخصوص بازی با نمایشگر منحنی 27 اینچ که بزودی اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *