راهنمای خرید

راهنمای خرید کامپیوتر بدون کیس

برای انتخاب و خرید یک کامپیوتر بدون کیس مناسب و متناسب با نیازهای خودتان ، قبل از خرید باید نکات مختلفی را در نظر داشته باشید .

1.  در مورد سخت افزار یک کامپیوتر بدون کیس توجه داشته باشید که ، پردازنده مرکزی CPU و پردازنده گرافیک VGA  در این کامپیوتر ها قابل تغییر نمی باشند و فقط حافظه داخلی RAM و حافظه اصلی آنها HDD قابل ارتقاء می باشند پس بهتر است قبل از انتخاب خود به این نکته توجه داشته باشید .

2.  اندازه و نوع صفحه نمایش نیز از جمله مواردی است که قبل از خرید یک کامپیوتر بدون کیس باید به آن توجه شود . لمسی و یا غیر لمسی بودن ، نوع صفحه لمسی Multi Touch , Singel touch . کیفیت صفحه نمایش و اندازه صفحه نمایش کامپیوترهای بدون کیس که معمولا بین 16 تا 27 اینچ می باشند .

3.  امکانات جانبی مانند پورت های ارتباطی ، انواع USB و تعداد آن ها ، پورت های HDMI ورودی و خروجی ، گیرنده دیجیتال داخلی ، پورت سریال از جمله دیگر مورادی هستند که بهتر است قبل از خرید به آن ها توجه شود .

کامپیوتر های بدون کیس تولید شده توسط برندهای مختلف ، با توجه به کاربری های گوناگون و نیازهای متفاوت کاربران در سری های مختلفی تولید می شوند که به اختصار به دسته بندی های زیر می توان اشاره کرد :

سری کامپیوتر بدون کیس خانگی :

این سری از کامپیوتر بدون کیس ، دارای صفحات لمسی و غیر لمسی می باشند و مناسب  برای انجام کارهای روزمره ، اینترنت و فعالیت های آموزشی می باشند .

سری کامپیوتر بدون کیس اداری :

این سری از کامپیوتر بدون کیس ، معمولا دارای صفحات غیر لمسی و لمسی برای استفاده های خاص می باشند و مناسب  برای انجام کارهای اداری  ، اینترنت می باشند . در این مدل ها سعی بر این شده است که دارای پورت های ارتباطی بیشتری مانند پورت های USB بیشتر باشند و امکان ساعت های کار کرد بیشتری داشته باشند .

سری کامپیوتر بدون کیس فروشگاهی :

این سری از کامپیوتر بدون کیس ، دارای صفحات لمسی  هستند . در طراحی آن ها علاوه بر  ظرافت  و زیبایی که برای همخوانی آن ها با دکوراسیون فروشگاه ها ، هتل ها و بیمارستان ها  لحاظ شده است سعی بر این شده است که این سیستم از نظر مصرف انرژی بسیار بهینه باشند و آمادگی کار کرد برای ساعت های طولانی در این محیط ها را داشته باشند .این سری کامپیوتر بدون کیس دارای پورت های ارتباطی بیشتری نسبت به مدل های دیگر می باشند  پورت های  نظیر comبرای اتصال چاپگر های فروشگاهی و یا اسکنرهای بارکد .

سری کامپیوتر بدون کیس مالتی مدیا :

این سری از کامپیوتر بدون کیس ، دارای صفحات لمسی و بزرگ بوده و  برای کارهای مالتی مدیا و گرافیک  طراحی شده اند . در ساخت این سری از کامپیوتر های بدون کیس از پردازنده های گرافیک  قویتر استفاده شده است  و دارای طراحی بسیار زیبایی هستند . سیستم صوتی خوب و امکانات مالتی مدیا مناسب مانند امکان استفاده از وب کم همانند کینیکت نیز از دیگر امکانات این سری هستند .

سری کامپیوتر بدون کیس گیمینگ :

این سری از کامپیوتر بدون کیس ، دارای صفحات لمسی با کیفیت و بزرگ هستند و  تمامی امکانات لازم برای یک سیستم گیمینگ کامل در آنها لحاظ شده است . امکاناتی مانند : پردازنده های قوی ، پردازنده های گرافیکی بسیار بالا ویژه گیم ، کس برد و ماوس های ویژه گیمینگ و در کل سخت افزاری قوی و مناسب گیمرها .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *