مقالات

بهتربن کامپیوتر های بدون کیس All in One PC در سال 2017

ماهنامه معتبر PC World طبق روال همیشگی خود اقدام به رده بندی بهترین کامپیوترهای بدون کیس در سال 2017 نموده است . در این رده بندی سخت افزار ، صفحه نمایش ، کارآیی ، طراحی و همینطور نظرات کارشناسان معتبر در نظر گرفته شده است. در زیر نتیجه این بررسی را مشاهده می کنید :

1. کامپیوتر بدون کیس HP Envy Curved 34-A051

این All in One  شرکت HP یک دستگاه قدرتمند و High End می باشد همراه با یک مانیتور 34 اینچ منحنی (Curved) که برای شما امکان استفاده کامل از محیط کاری برای  وب گردی ، بازی و غیره را به راحتی فراهم میکند .

2.کامپیوتر بدون کیس Apple iMac 27″ 5K

یک سیستم با کیفیت دیگر از اپل مانند دیگر تولیدات با کیفیت این شرکت ، همراه با مانیتور 27 اینچ 5K رتینا با 14.7 میلیون رنگ  و سخت افزاری با کارایی مناسب ، برای عاشقان طراحی و زیبایی .

3. کامپیوتر بدون کیس ASUS Zen AIO Pro Z240IC

اگر شما بدنبال یک All in One  با طراحی و زیبایی iMac  هستید اما نیاز به سیستم عامل ویندوز دارید  بهترین گزینه برای شما کامپیوتر بدون کیس ایسوس مدل Zen AiO Pro Z240IC  می باشد ، البته همه اینها فقط بابت طراحی این محصول نیست بلکه داشتن صفحه نمایش 4K و سخت افزار با کیفیت نیز دلیل این انتخاب می باشد .

4. کامپیوتر بدون کیس Dell OptiPlex 7440 

این دستگاه از شرکت دل یک All in one  بی نظیر در رده کاربردهای اداری می باشد که از پرفورمنس خوبی برخوردار است . داشتن صفحه نمایش 4K ، پورت های کامل این کامپیوتر را به گزینخ بسیار مناسبی برای کارهای اداری بدل کرده است .

5. کامپیوتر بدون کیس Digital Storm Aura

بی شک نام برند Digital Storm برای شما نا آشناست . اما این شرکت یکی از تولید کنندگان سیستم های اختصاصی . حرفه ای برای گیم می باشد . کامپیوتر بدون کیس Aura  نیز یکی از این تولیدات می باشد . دستگاهی بسیار مقرون به صرفه از لحاظ قیمت با کارایی بسیار بالا با امکان و قابلیت کاستوم شدن و قابلیت کامل به روز شدن قطعات .

6.کامپیوتر بدون کیس Acer Veriton Z4820G

شرکت ایسر یکی از تولید کنندگان All in One PC موفق می باشد که دارای مدل های مختلفی است که متاسفانه در بازار ایران در حال حاضر مدل های جدید کامپیوتر تولیدی این شرکت وجود ندارد . در سال های گذشته شرکت مادیران اقدام به عرضه چندین مدل از کامپیوتر های بدون کیس ایسر نمود که با استقبال خوبی هم روبرو شد اما متاسفانه این محصولات دیگر عرضه نشد . Veriton Z4820G یک All in One  در رده اداری می باشد با کارایی و پرفورمنس خوب ، پورت های ارتباطی زیاد و متنوع و همچنین صفحه نمایش تاچ .

7. کامپیوتر بدون کیس Apple iMac 21.5″ 4K

اگر از طرفداران محصولات شرکت اپل و بخصوص کامپیوترهای iMac هستید و برای جا دارای محدودیت هستید و نمیتوانید از مدل های 27 اینچ اپل استفاده کنید ، این کامپیوتر با مانیتور 21.5 اینچ 4K یک جایگزین مناسب است همراه با پردازنده جدید و سریع .

8. کامپیوتر بدون کیس Dell XPS 27 7760

این سیستم یک دستگاه مولتی مدیا بی نظیر برای استفاده در منزل همراه با خانواده می باشد . صفحه نمایش 27 اینچی 4K همراه با 10 عدد اسپیکر قدرتمند ، تنها کافیست یک فیلم خوب انتخاب کنید و درکنار خانواده لذت ببرید .

9. کامپیوتر بدون کیس HP Envy All in One 27-b010

کامپیوتر بدون کیس HP Envy 27-b010 ساخته شده برای لذت بردن از مولتی مدیا ، مانند فیلم و موسیقی . برای این منظور  شرکت HP از اسپیکرهای ساخت Bang & Olufsen استفاده کرده است . اما پردازنده قوی همراه با رم بالا و کارت گرافیک ، قدرت کافی برای کارهای مدیا و بازی را به این All in One  بخشیده است .

10. کامپیوتر بدون کیس Lenovo ThinkCenter X1

این کامپیوتر لنوو از سری ThinkCenter و برای کارهای اداری ساخته شده است . X1  مقداری زیبا تر از مدل های معمول اداری می باشد اگر شما به ظاهر و طراحی خوب همراه با قابلیت و کارایی بالا نیاز دارید ThinkCenter X1 راه حل بسیار مناسبی برای شما می باشد .

جدول کامل مشخصات مدل های بررسی شده همراه با قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *