نماد سایت آیو سنتر

و باز همان HP دوست داشتنی

طبق گزارش IDC تجارت و صادرات PC در چهار ماهه اول سال ۲۰۱۷ مجموعا به عدد 60.3 میلیون رسیده است که نسبت به چهار ماهه اول سال ۲۰۱۶، ۰.۶ درصد رشد داشته است که خبر خوبی برای تولیدکنندگان PC می باشد و به بازار که چند سال اخیر به دلیل افزایش قیمت های صادرات و نقل و انتقال  محصولات افت کرده بود، جان تازه ای بخشید.

شرکت لنوو که از سال ۲۰۱۳ مقام اول بهترین سازنده ی PC را از شرکت HP ربوده بود در ۴ ماهه اول سال ۲۰۱۷ جای خود را به  شرکت اچ پی داده است و HP  دوباره به عنوان بهترین سازنده PC  شناخته شده است. اما همه چیز به همینجا ختم نمی شود . HP  درسال اخیر دست خوش تحولات بسیاری بوده است ، از تحولات ساختاری تا نوآوری  و تولید کالاهای جدید و خرید شرکت های مختلف  مانند بخش پرینتر شرکت سامسونگ که همه اینها نوید تولدی دوباره برای این شرکت می باشد .

گویا HP نوآوری روحیه نوآوری را به این شرکت تزریق کرده است . طراحی و تولید محصولات مختلف با رویکرد جسارت و نوآوری ، چه در طراحی ظاهری و چه در قابلیتها و کاربردها که حتی در بعضی موارد خلق کارایی و نیازهایی جدید .

این شرکت گستره ای از محصولات نوآورانه را در گروههای مختلف کالاهای خود خلق کرده است . لپ تاپ ، کامپیوتذ بدون کیس ، دسکتاپ ، مینی پی سی و ….

در زیر اشاره کوچکی به بخشی از این نوآوری و خلاقیت که به طراحی و تولید محصولاتی جدید منتج شده است می پردازیم :

کامپیوتر بدون کیس HP Envy 27BE

یک کامپیوتر بدون کیس با طراحی و کارایی خیره کننده .

دسکتاپ گیمینگ HP OMEN X Gaming Desktop

باز هم یک طراحی خلاقانه ، خارج از چهارچوب و قواعد عادی ساخت و طراحی دسکتاپ

کامپیوتر بدون کیس HP Sprout 3D Scanner All in One PC 

اینبار خلق کاربردهای جدید همراه با ترکیب تکنولوژیهای مختلف ، طراحی و ساخت سبک جدیدی از کامپیوتر بدون کیس با استفاده از اسکنر سه بعدی . برای مشاهده اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه نمایید .

دسکتاپ HP Pavilion Wave

طراحی و تعریف مجدد دسکتاپ ،دستگاهی کوچک با طراحی و شیوه ایی خاص

خروج از نسخه موبایل