خبرها

نسل هفتم پردازنده اینتل در VivoMini های ایسوس

ایسوس به عنوان تحسین شده ترین برند در تولیدات کامپیوترهای کوچک، اینبار سری موفق و کارامدVivoMiniهای خود را با نسل جدید پردازنده های اینتل عرضه می کند.کامپیوتر های کوچکVivoMini VM65وVivoMini VM65Nبرای داشتن کارایی بیشتر با نسل هفتم پردازنده های اینتل تجهیز شده است و در سریVM65Nنیز به لطف تراشه گرافیکی مجزایNVIDIA، بازی و محتوای4K UHDرا به نحوه خیره کننده ای پخش می کند.

نسل هفتم پردازندهCore i7اینتل و حافظهDDR4

 

کامپیوتر های کوچکVivoMini VM65با بهره گیری از آخرین پردازنده های ارائه شده از اینتل علاوه بر کارایی بالا، میزان مصرف انرژی آن نیز نسبت به نسل قبل بهیه تر شده است. با این بروزرسانی میزان مصرف و کارایی چیزی در حدود 11 درصد بهبود یافته و در عوض به لطف بهره مندی از حافظه قابل افزایش تا 16 گیگابایتی آن، بسیار ایده آل برای مصارف روزمره است.

 

سریVivoMini VM65که جایزه طراحیGood Designرا به خود اختصاص داده بود، برای هر سلیقه ای جزو بهترین انتخاب ها است. در این مدل ها با داشتن رابط نصب VESAمی توانید به سادگی آن را در پشت تلویزیون یا نمایشگر های خود جای دهید. علاوه بر آن با داشتن نویز تنها 24 دسیبل، اتاقی ساکت تر از یک کتابخانه داشته باشید!

صوت و تصویر فوق العاده با گرافیک اختصاصیNVIDIA

 

در مشخصات سریVivoMini VM65N، پردازنده گرافیکیNDIVIA GeForce 930M Optimus™به چشم می خورد که با استفاده از این پردازشگر مجزای گرافیکی، پخش محتوای4K UHDبه طور کامل برای بازی های سبک با بالاترین تنظیمات و یا بهترین جزئیات عکس ها و فیلم های4Kلذت ببرید. تراشه گرافیکی مجزا قدرت عملکرد در زمینه گرافیک را نسبت به تراشه های آنبورد به میزان تقریبی 56 درصد بهبود می بخشد.

 

کامپیوترهای کوچکVivoMini VM65دارای 2 بلندگوی داخلی مجهز به فناوری انحصاری صوتیSonicMasterایسوس است و عملکرد مناسبی برای پخش صدای واضح و شفاف ارائه می کند.

فناوری انحصاریVivo DualBayایسوس

 

کامپیوتر های کوچکVivoMini VM65به کمک فناوری انحصاری ذخیره سازی دو منظورهVivo DualBayایسوس، می توانند ترکیبی کامل از 2 عددSSD2.5 اینچی و هارد دیسک را با هم داشته باشند. این سازگاری به کاربر امکان ترکیبSSDو هارد دیسک های سازگار را برای داشتن بالاترین حجم ذخیره سازی و سریعترین سرعت ذخیره سازی همزمان ارائه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *