معرفی کالا

مانیتور خمیده Designo MX34VQ ایسوس، جلوه ای نو از زیبایی

ایسوس به تازگی از آخرین نمایشگر سریDesignoخود با نامMX34VQرونمایی کرد. این نمایشگر که از پنلUltra-Wide QHD(3440×1440) با میزان خمیدگی1800Rبهره می برد، معنایی دیگر از نمایشگرهای سریDesingoرا مطرح کرده است.

دیدی وسیع با صفحه نمایش خمیده1800R

Designo MX34VQاز پنل خمیده 34 اینچی بهره می برد که با تفکیک پذیریUltra-Wide QHD(3440×1440)، 2.5 برابر رزولوشن بالاتری نسبتFull HDبرخوردار است.نسبت تناسب 21:9 آن باعث شده تا دیدی پانورامیک برای کاربر به وجود بیاورد. میزان خمیدگی پنل آن نیز1800Rاست که این میزان خمیدگی، زمینه ای وسیع از صفحه نمایش نسبت به مدلهای فلت را دربر خواهد داشت. همچنین این میزان خمیدگی به کاربر امکان می دهد تا از هر زاویه ای تصویر را کامل و بی نقص ببیند و تجربه ای بی نظیر از راحتی کار با نمایشگر در مدت زمان طولانی را داشته باشد.

همچنین پنلDesigno MX34VQاز زاویه دید 178 درجه ای در هر دو جهت افقی و عمودی برخوردار است که این خاصیت کاربر را از لحاظ زاویه بدن و زاویه دید محدود نمی کند و تصویری همواره شفاف و کامل و بدون شیفت رنگ پدیدار می آورد.

ساده ترین حالت شارژ باQi Charger

Designo MX34VQاز یک پایه با پد شارژرQiبا قابلیت شارژ بی سیم بهره می برد.این پد به طور خودکار دستگاه های سازگار باQiشارژر را به محض قرار گرفتن در محدوده تعیین شده، شارژ می کند. همچنین ایسوس به منظور حفظ زیبایی بیشتر، در طراحی این پد از نورپردازیLEDمانند شفق قطبی استفاده کرده است که در زمان شارژ، پد روشن خواهد شد.

صدا با کیفیتی در مقیاس سینمای خانگی

Designo Curve MX34VQدارای دو بلندگوی استریوی 8 وات است که به تجهیزات صوتی رده سینمای خانگی مجهز شده و از فناوری انحصاریSonicMasterایسوس نیز بهره می برد.ناگفته نماند که کل پروسه طراحی،ساخت و کالیبراسیون تجهیزات صوتی مانیتورDesigno Curve MX34VQبا همکاری تیمHarman Kardonانجام شده است.

فناوریEye Careایسوس

Designo Curve MX34VQدر آزمایشگاهTÜV Rheinlandدقیق ترین آزمون های مرتبط به سلامت و میزان تشعشع نور آبی مضر را گذرانده است و علاوه بر آن دارای تصویر بدون پرش با فناوریFlicker Freeایسوس است.

استفاده از فناوری های انحصاری فیلتر نور آبی ایسوس وFlicker Freeدر این نمایشگر، باعث می شود تا سلامت کاربر در هنگام استفاده طولانی مدت به طور کامل حفظ شود.

Designo Curve MX34VQجوایز متعدد طراحی را نصیب خود کرده است که مشهور ترین آنها جایزهGood Design 2016و جایزه خلاقیتCES 2017است. این نمایشگر به زودی در کشور در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *