نماد سایت آیو سنتر

شرکت HP جدیدترین نمایشگر 4K DreamColor خود را معرفی کرد

نمایشگر جدید HP DreamColor Z31x به ادعای شرکت اچ پی مرزها و محدودیت های رنگی را کنار می زند.

این نمایشگر ۳۱ اینچی دارای رزولوشن سینمایی 4K یعنی 2160×4096 پیکسل می باشد و محصولی است که به صورت حرفه ای برای هنرمندان، عکاسان و فیلمسازان طراحی شده است. پنل IPS ۱۰ بیتی آن بیش از ۱۱ میلیار رنگ تولید می کند و دارای محور روشن و خاموش کردن سطوح مشکی می باشد برای به  دست آوردن مشکی عمیق تر با جزئیات بیشتر و سایه هایی دقیق تر و تمیز تر.

برای طراحی DreamColor Z31x شرکت HP تمامی بازخوردها و خواسته های مشتریانش را به خوبی پاسخ داده است. برای مثال عدم کاهش جزئیات و کیفیت تصویر در تمامی زوایا و مجهز شدن این نمایشگر به Colorimeter که می تواند به صورت اتوماتیک، دادن برنامه و یا به صورت دستی در صورتی که  کاربر بخواهد رنگ ها را اندازه گیری و تنظیم کند.

مجهز بودن HP DreamColor Z31x به KVM (Keyboard/Video/Mouse) خبر خوبی برای کاربرانی است که روی دو دستگاه به صورت همزمان کار می کنند. چه شما روی ۱ نمایشگر یا چند نمایشگر و یا حتی چند کامپیوتر باشید (برای مثال Linux و Windows) تکنولوژی KVM به راحتی به شما اجازه می دهد  که بین کامپیوترهایتان و یا نمایشگرهایتان سوئیچ کنید.

HP DreamColor Z31x به زودی با قیمت 3999دلار روانه بازار خواهد شد.

 اما برای آن هایی که دنبال نمایشگری مناسب و کمی ارزان تر هستند شرکت اچ پی نمایشگر DreamColor Z24x G2 را نیز قرار است که به همراهDreamColor Z31x روانه بازار کند ، HP DreamColor Z24x یک نمایشگر ۲۴اینچی با استاندارد DreamColor است که تمامی کاربران خانوادهDreamColor از آن انتظار دارند. این نمایشگر در ژوئیه (تیر ماه) با قیمت 5999 دلار عرضه خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل